Als je belt, dan vragen wij je een keuze te maken in het menu. Daarna krijg je een medewerker aan de lijn. Je kunt ook mailen met onze medewerkers. Zij helpen je graag verder.
Wil je een wijziging doorgeven? Dat kan via Mijn OOM.
Als je belt, dan vragen wij je een keuze te maken in het menu. Daarna krijg je een medewerker aan de lijn. Je kunt ook mailen met onze medewerkers. Zij helpen je graag verder.
Wil je een wijziging doorgeven? Dat kan via Mijn OOM.
Als je ons een e-mail of een verzoek via Mijn OOM stuurt, dan doen we ons best om je zo snel mogelijk antwoord te geven.
Wist je dat je in jouw persoonlijke Mijn OOM account veel zaken direct kunt regelen? Bijvoorbeeld het declareren van kosten, het beƫindigen van je verzekering of het opvragen van een verzekeringsverklaring. Ben je al klant, maar heb je nog geen Mijn OOM account? Vraag dan een account aan.
En wil je weten wat de status is? We hebben op dit moment een achterstand van een maand. We werken er hard aan om die werkvoorraad weer op peil te krijgen. Tegelijkertijd zijn het werkplezier en het welzijn van onze medewerkers ook een prioriteit. Daarom vragen we om je begrip en je geduld.