Wij zijn gestopt met het sturen van een betaallink. Het betalen van je premie gaat nu via je persoonlijke Mijn OOM account. In plaats van een e-mail met de betaallink, ontvang je nu per e-mail een bericht dat er een nota voor je klaar staat. Als je inlogt in Mijn OOM kun je via de betaalknop je premie betalen.
Wij zijn overgestapt naar een andere manier van informeren over je premiebetaling. Hiervoor gebruiken wij nu je persoonlijke Mijn OOM account. Je factuur en de informatie over je premie staat daar voor je klaar. Zo heb je altijd een duidelijk overzicht van je nota’s en betalingen.
Wij vinden het belangrijk dat je je veilig voelt bij het betalen van je premie. In deze tijd van nepberichten (phishing) vinden veel mensen het niet prettig om op een link in een e-mail te klikken. Met betalen via Mijn OOM weet je zeker dat je de premie aan ons betaalt en hoef je niet te twijfelen of de betaling veilig is.
Wij zijn gestopt met het sturen van e-mails met een betaallink. Vanaf nu betaal je makkelijk en veilig via de betaalknop in je eigen, beveiligde Mijn OOM account.
Daarvoor hebben wij een machtiging van je nodig. Met dit formulier machtig je ons om de premie automatisch te incasseren.
In Mijn OOM vind je een overzicht van je facturen onder het kopje “Mijn facturen”. Daar zie je direct of je je premie nog moet betalen of dat je je premie al hebt betaald.
Stel, je moet nog premie betalen maar je krijgt ook nog geld van ons. Bijvoorbeeld omdat je kosten hebt gedeclareerd. Dan verrekenen we deze bedragen met elkaar. Het bedrag dat dan overblijft, betaal je aan ons. Wat natuurlijk ook kan, is dat jij na de verrekening geld van ons krijgt. Dat maken we dan aan jou over.
Heb je een buitenlandverzekering dan kun je je premie per maand, kwartaal, half jaar of per jaar betalen. Wil je de betalingstermijn aanpassen dan geef je dat op deze pagina door. Als je geen Mijn OOM account hebt, stuur dan een e-mail met je verzoek naar info@oomverzekeringen.nl
Iedere betalingstermijn ontvang je van ons bericht dat er een nota voor je klaarstaat. Hebben wij je betaling niet op tijd ontvangen, dan sturen wij een herinnering.
In Mijn OOM staat onder “Mijn facturen” een overzicht van al jouw facturen. In dit overzicht staat het bedrag en de status van de facturen. Zo zie je gelijk welke facturen je hebt betaald en welke je nog moet betalen.
Meestal heeft dit te maken met een storing van de bank. Check daarom eerst bij je bank of daar een storing is. Is dat niet het geval, neem dan contact op met ons.